FAQ – MŮJ ÚČET

Jak si založím účet?

Při zadávání první objednávky zaškrtněte políčko „Vytvořit účet“. Tato možnost vám umožní vytvořit si zákaznický účet a zvolit heslo. Vaše heslo je důvěrné a pro přihlášení si ho musíte zapamatovat.

Proč potřebuji účet?

Osobní účet umožňuje snadný přístup k údajům o vaší objednávce a kontrolu stavu přepravy.

Proč se nemohu přihlásit do svého účtu?

Je možné, že jste si na našem webu nevytvořili účet. Zkontrolujte si vícekrát doručenou poštu a ujistěte se, že jste od nás dostali potvrzovací e-mail. Vezměte prosím na vědomí, že i když si při zadávání objednávky nevytvoříte účet, obdržíte e-mail s potvrzením, který bude obsahovat všechny informace potřebné ke sledování vaší objednávky.

Pokud si přejete vytvořit účet, můžete tak učinit při zadání další objednávky.

Pomoc, zapomněl/a jsem své heslo!

Nevadí! Můžete si ho hned resetovat.


Zpět na FAQ